Avond voor vertrek - Reisverslag uit Berkel-Enschot, Nederland van Anouk Wolfs - WaarBenJij.nu Avond voor vertrek - Reisverslag uit Berkel-Enschot, Nederland van Anouk Wolfs - WaarBenJij.nu

Avond voor vertrek

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

20 April 2019 | Nederland, Berkel-Enschot

Vandaag is mijn laatste dag in Nederland. Morgen ochtend vertrek ik om 7 uur in de ochtend naar Kas in Turkije! Ik ben benieuwd!

  • 20 April 2019 - 16:58

    Wendy:

    Veel plezier

  • 20 April 2019 - 17:00

    Joost:

    Spannend!
    10 wkn naar Turkije

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Ik ben Anouk Wolfs ik ben 18 jaar oud en ga op buitenland stage maar Turkije. Ik ga stage lopen bij health holidays, dit is een detox resort. Ik ben er benieuwd wat ik daar ga doen en hoe ik het ga hebben. En dat ga ik bij houden in deze blog!

Actief sinds 25 Maart 2019
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 1161

Voorgaande reizen:

21 April 2019 - 29 Juni 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: