Mijn eerste reis - Reisverslagen van Anouk Wolfs - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Anouk Wolfs - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

Ik ga stage lopen in Kas in Turkije. Ik ben daar 10 weken. Het stage bedrijf heet health holidays. Ik zit daar in een detox resort.

Recente Reisverslagen:

20 Mei 2019

4de week

14 Mei 2019

eerste 3 weken

20 April 2019

Avond voor vertrek
Anouk

Ik ben Anouk Wolfs ik ben 18 jaar oud en ga op buitenland stage maar Turkije. Ik ga stage lopen bij health holidays, dit is een detox resort. Ik ben er benieuwd wat ik daar ga doen en hoe ik het ga hebben. En dat ga ik bij houden in deze blog!

Actief sinds 25 Maart 2019
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1173

Voorgaande reizen:

21 April 2019 - 29 Juni 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: